Tatii, dar eu vreau sa zbor!!!
FII REALIST! NU AI ARIPI! NU VEI PUTEA ZBURA!
Astfel suntem noi educaţi. Îmi aduc aminte de momentele în care stăteam cu amicii mei, în aceeaşi încăpere şi nimeni nu ne spunea că eu sau el sau altul este mai bun decât mine sau … decât tine.Sperm-01
Îmi aduc aminte când am reuşit să câştig primul meu concursSperm-02 am fost tare fericit, dar înainte, când am ştiut că trebuie să particip si ma antrenam, nimeni nu-mi spunea, FII REALIST!! CUM SĂ CÂŞTIGI TU CÂND SUNT PESTE 1 MILION DE PARTICIPANTI? CINTE TE CREZI?

După ce m-am născut,Baby01 am văzut bunătatea oamenilor. Mă ajutau să mă ridic, mă ţineau în braţe când imi era greu şi eram supărat, m-au ajutat să învăţ să mergBaby02, m-au jutat sa vorbesc.

Nu ştiu exact cu ce am greşit, dar după ce m-au ajutat să fac atâtea lucruri bune, să învăţ atâtea lucrui noi, la un moment dat au început să îmi taie din elanul creeat tot de ei.Baby03

A apărut acest cuvânt nou: REALIST.

Acum vă voi explica acest cuvânt. Mi-a trebuit peste 30 de ani de studiu si cercetari pentru a reusii să găsesc adevărata explicatie a acestui cuvânt.

Ecercitiu de imaginatie. Am în mână o coala de hartie si o bucată de sticla.  Credeti ca voi putea sparge sticla cu ajutorul hartiei? FITI REALISTI!!! Daca pui sticla pe jos si hartia peste sticla si sar pe hartie, reusesti sa o spargi? Normal ca poti!! Rezultatul depide doar de modul in care folosesti hartia.

Acelasi lucru il putem spune si despre cuvantul REALIST. Depinde doar de persoana ce il spune.

Cand un om fara maini si fara piciopare iti spune ca el va reusii sa castige concursul de Formula 1 si va fi cel mai bun pilot din lume, tu „normal” fiind, vei incerca sa il faci sa REALIZEZE ca nu este posibil acest lucru. De ce? Pt ca ai nevoie de maine si de picioare pentru a conduce o masina.conducandmasina

Dar el iti va arata ca este posibil. Acest domn este Nick Vujicic iar el nu are maini si nici picioare si totusi a reusit sa conduca o maisna.
Atunci când cineva se uita la tine si te asculta, iar după începe sa-si miste capul în negație spunand: „eu sunt realist iar ce vorbesti tu sunt doar vise”, tot ce ramane de facut este sa ii arati ca pe lista ta de lucruri reale se gaseste cel „vis”.
Asta inseamna REALIST!!! Este o lista pe care noi, fiecare dintre noi o facem, scriind lucrurile ce noi le vedem ca fiind tangibile, dar asta nu inseamna ca si cel de langa noi are si se ghideaza dupa aceeasi lista.

Unde ar fi lumea daca inventatorii ce ne-au marcat viata nu visau sa zboare? Cu siguranta Traian Vuia inventa mai tarziu avionul cu reactie iar noi poate ca nici acum nu credeam ca este posibil zborul daca esti mai greu ca aerul.

Voi aveti o REALLIST?

